NEW YEAR´S EVE

Vi er i 2019…whaaat. Dette året har vært meget innholdsrikt, og jeg har planer om å skrive et lite innlegg
om 2018 litt senere! Men først, overgangen, nemlig nyttårsfeiringen i går. Jeg begynte dagen med å
handle inn til kveldens tapasmiddag. Vi lagde tyrkiske kjøttboller klare, og etter det var det
bare å gjøre seg klar. Hjemme sminket jeg meg og fant frem kveldens outfit. Hadde egentlig store planer
om en litt fargerik/spenstig outfit, men endte med noen kjære, sorte, favoritter, haha!

Over kan dere se noen av de siste stegene før vi dro ut. Sminken fikset jeg hjemme, og på vorset
med venninnene mine fikset Abigail meg på håret med disse evig kule flettene – og så var
vi klare for kveldens festligheter. Vi startet med deilig tapas middag, musikk, prat og diverse leker og spill.
Fantastisk morsomt!

Da det nærmet seg midnatt bar det ut i Lillestrøm hvor det var mange folk, og der ble det diverse dansing og feiring!
Bildedryss finner du under. Jeg feiret med Sverre, Tiril , Abigail og Malin, men Malin klarte tydeligvis, utrolig nok,
å unngå alle selfies! Så henne får jeg ta noen selfies med senere i uken hehe!

Hvordan feiret du nyttårsaften?
Håper du hadde en super kveld!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg