NERVES AND STRESS

Hei alle sammen! Nå begynner det å bli en liten stund siden forrige innlegg…og det har en veldig logisk forklaring. Jeg skulle ønske jeg hadde klart å blogge hver eneste dag, for jeg har egentlig så lyst, og jeg har egentlig hatt noe å blogge om stort sett hver dag. Men de siste ukene har tatt helt knekken på meg til tider. NM nærmer seg med stormskritt og jeg gleder meg helt sykt!!! Men samtidig innebærer det veldig mye stress… Det er så mye å gjøre frem til NM at jeg opp til flere ganger til nå har lurt på om jeg blir ferdig med alt i tide.

 

Først og fremst er det jo dansingen som skal være “klar” til NM, men hjelpes, det er jaggu mer enn det også! Jeg har to kjoler som skal bli ferdig, og jeg har enda ikke startet på nr 2 – så det kan man si er et aldri så lite stress-moment. Men HELDIGVIS er jeg ferdig med min faste jobb, så jeg har “fri” på formiddagene til å gjøre NM forberedelser. TAKK OG PRIS sier jeg bare.

 

Nå i kveld skal jeg skrive en liste over alt som MÅ gjøres før NM, og bestemme meg for hvilke ting som faktisk kan vente til etterpå. I tillegg skal jeg allerede nå skrive en liste over hav jeg må ha med til NM, slik at jeg finner ut om det er noe jeg mangler før avreise. – Ja, jeg elsker lister haha! De er redningen min.

Etter listene er ferdig må jeg se hva klokken er, men mest sannsynlig blir det litt kjole-dekorering på planen. Det blir også hovedfokus i morgen tidlig/formiddag. Og etter det bærer det avgårde på trening selvsagt!

Videre i uken skal også andre ting gjøres, som for eksempel:
– Farge håret (selv)
– Begynne med selvbruning. (sånn at jeg har en god base-farge til NM)
– Fikse neglene (dette fikser selvsagt min fantastiske venninne og sponsor Ann-Torill aka @miss.nailed.it.)
– Pakke
-Planlegge hår og sminke

Det er noen få av tingene som skal gjøres ila uken, så jeg kjenner at jeg må jobbe hardt for å beholde roen til tider hehe! Jeg er ikke alltid veldig god til å stresse ned, så dette må jeg jobbe aktivt med gjennom uken. Jeg gleder meg jo tross alt helt enormt, så det er så viktig å ikke la alt stresset ødelegge det for meg. Nervøs er jeg også, men personlig tror jeg det er bra å være nervøs – så lenge det ikke tar helt over.

Så nå skal PCen legges vekk, og lister skrives!!

Hvordan takler du stress?

 

xoxo

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg