NAP TIME

Dagen i dag har gått med til aktivitetscampen vi arrangerer, og i dag var temaet ” Skal Vi Danse”. Dvs at vi har dansa en del sportsdans med ungene, samt hatt mange danserelaterte aktiviteter. Ungene bobler jo over med energi, mens vi “gamlingene” var helt skutt etterpå. Da jeg kom hjem i 6 tiden var jeg seriøst helt kaputt og sovna tvert i 2 timer. (Hadde sovet til i morgen om jeg ikke hadde hatt på en alarm klokka 8.

Vi har jo ikke trent ekstremt mye selv, men hjelpes det å være rundt 24 unger fra 8 til 16 er (tydeligvis) ganske slitsomt haha. Men heldigvis er det også veldig gøy!!! Så da går det fint. Gleder meg masse til dagen i morgen også, da skal vi ut på tur. Ber til værgudene om bra vær!

Denne uken kommer til å være like travel hver dag, men både i morgen og torsdag blir det også mye dansetrening etter “jobb”. Så det blir lange dager. Så nå gjelder det å være flinke emd matinntaket for å holde energien oppe. Blir helt sjokka over hvor mye energi ungene har, så det er bare å prøve å holde følge for ei real økt!

Nå skal jeg pakke tursekken og gjøre alt klart til morgendagen, og komme meg i seng! Er fortsatt super trøtt, så får nok ingen problemer med å sove natta gjennom.

God natt alle sammen!

 

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg