NÅ NÆRMER DET SEG!

Hva er det som nærmer seg tenker du da? Jo det er ganske mye som nærmer seg faktisk! For det første vil jeg jo si at første dag med “@Hverdagschat” på snapchat er i gang og det har vært så gøy! Dagen min ligger ut i 24 timer om noen ikke har rukket å legge oss til, og ettersom jeg desverre har vært hjemme i dag pga feber gleder jeg meg til å ta med snappens følgere med ut på diverse neste uke! Men uansett vært en fin fin dag der.

Første ting som nærmer er at jeg snapper for en annen gruppe, nemlig @influenserne. Jeg har egentlig aldri vært en flittig bruker av snapchat sånn utenom med mine nærmeste, men jeg må si at jeg har fått skikkelig sansen for det! Jeg hadde aldri sett for meg å snappe fast for ikke bare en, men to grupper, i tillegg til å gjeste andre kanaler, men så glad jeg er for å ha fått sjansen!

Andre ting som nærmer seg er at jeg eeeeeendelig kan dele en av de hemmelighetene jeg driver å holder på. Vi laget nemlig avtalen i går og jeg fikk den tilbake i dag, aka nå er det bare å sette i gang! Kan si så mye som at jeg får pakken i posten i morgen! Jippi!!


Så kan jeg også fortelle at jeg har avtalt et intervju med en ganske så rå idrettsutøver, så så fort vi får gjennomført intervjuet kommer jeg til å dele det med dere her på bloggen selvsagt! Jeg kan avsløre følgende: Det er en gutt, han konkurrerer verden over, og jeg vil snakke med han om likerheter/ulikheter rundt våre to idretter samt forskjellen på hvordan det er å være gutt/jente i disse idrettene.

Og det stopper ikke der dere! På toppen av alt dette nærmer det seg årets andre konkurranse! Den avholdes i Lillestrøm 15.mars så det er bare å sette av datoen! Se bilde under og facebook arrangement HER for mer informasjon! Vi danser ganske tidlig på dagen, mellom 10 og 13 en gang så være tidlig på plass! Vi gleder oss til å se DEG i publikum!

Følg altså godt med fremover for å få med deg avsløringen av hemmeligheten, intervjuer, og divserse annet gøy!

Har du noen morsomme planer fremover?

 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg