NÅ ER JEG ER OGSÅ HEKTA

Hva skal man si, disse rare tidene får deg til å konstant lete etter morsomme ting å se og gjøre, og da kan dere jo bare gjette hvilken app jeg har lasta ned…du gjetta riktig – TikTok! Kjære vene, jeg har følt meg så “gammel” når folk har snakka om tiktok ettersom jeg ikke har hatt appen, og absolutt ikke skjønt hva greia med tiktok er.

Skal ikke påstå å være en ekspert der helt enda, men nå er i alle fall appen lasta ned, og jeg har til og meg lagt ut min aller første tiktok! Du kan følge @ronjaostensvik for å få med deg den og fremtidige videoer der.

Det er jo så mye morsomt på den appen at man fort kan falle i fella og bli sittende å scrolle i evigheter! Men jeg er glad jeg endelig falt for fristelsen å laste den ned, selv om jeg nå er hekta. Så får tiden vise om jeg selv får dreisen på å poste der.

Sverre og jeg er allerede i gang med å lære oss en av dansene/challengene, så uten å love for mye, håper jeg å få posta den ila helgen! Andre planer for de tre resterende dagene av uken er:

Levere inn en oppgave som har frist i morgen
Lese til eksamen, og målet er ila helgen å rekke å se 3 webinarer, skrive 5 kapittelsammendrag, og finlese nok et kapittel + markere det aller viktigste.
– Spise taco selvsagt! I morgen er det fredag, og fredag betyr taco, også her i heimen.
Ha 4 treningsøkter, en i standard, en i latin, en styrke og en cardio økt!
– Og hvis tiden tillater det, gjøre en sminkelook, se videre på “La casa de papel”, og redigere vloggen vi filmet forrige uke.

Apropos treningøkter, i morgen planlegger jeg å bli hjemme hele dagen for å få skikkelig tid og arbeidsro til det som må gjøres i morgen. Dermed blir det ingen danseøkt i morgen desverre, men jeg planlegger ikke en inaktiv dag likevel! Under ser dere øvelsene som står på planen i morgen.
Jeg har skrevet denne listen, og målet er bare å få gjort alle i løpet av dagen. Alle trengs altså ikke å gjøres samtidig, men jeg kan gjøre en av gangen, fem, eller det jeg måtte føle for! På denne måten får jeg jevnlig bevegelse gjennom dagen, uten å ta meg helt ut. Det kommer til å bli veldig mye stillesitting i morgen så det å brekke opp dagen med litt styrkeøvelser innimellom blir nok bra!

Har du tiktok? Legg gjerne igjen brukernavnet ditt under, og stikk innom brukeren min @ronjaostensvik!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg