MY NEW DRESSES – COLOUR REVEAL

God tirsdag alle sammen! Denne uken her er et lite kappløp mot tiden for meg haha. Jeg har TO kjoler som skal bli ferdige til helgen. Men jeg jobber jevnt og trutt og for forhåpentligvis litt hjelp av min kjære samboer!

I går la jeg ut noe på Instastory i svart/hvitt hvor jeg ba dere tippe på hvilke farger de nye kjolene mine har! Dere stemte følgende:

Og de fleste av dere har gjettet riktig!! Latin kjolen min er sølv, og standard kjolen min er (lyse) gul. Under ser dere noen detaljebilder! De er ikke ferdige enda, så mer får dere ikke se heeelt enda. Men om dere følger med fremover får dere se dem snart. Jeg gleder meg så syyykt til de er ferdige!!

Det er virkelig litt av en jobb å sette på en og en sten! Og standard kjolen skal også stener så og si helt, så det dere ser under kommer til å bli pynta med stener. Dessuten er fargen enda litt gulere i virkeligheten enn på bildet synes jeg.

Nå skal jeg avgårde en liten tur for å dra innom kiropraktoren og handle inn noen småting ting til helgens konkurranse, så vi blogges igjen senere!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg