MITT FRISTED I DENNE TIDEN

I denne rare situasjonen er også danser-livet rimelig annerledes. For det første er jo alle gruppetreninger, reiser og konkurranser avlyst, men vi er utrolig heldige som fortsatt har mulighet til å bruke studio – alene. Der er det mildt sagt litt annerledes om dagen ettersom man kun kan være et par om gangen, samt at vi må vaske alt vi tar i og vaske hender en del oftere enn vanlig. Men det gjør vi jo gjerne for å ha muligheten til å trene litt som vanlig.


Vi har booket et par timer i studio i morgen, så jeg gleder meg til å få unna litt standard trening i morgen! Det jeg også skal er å få unna til lesing til eksamen. Jeg synes det er litt vanskelig å lese hjemme, spesielt ettersom vi bor så tett oppå hverandre og jeg trenger ro for å lese – Da er det vel innafor å forvise Sverre til soverommet et par timer! Så jeg endelig kan lese i stillhet på “kontoret” (aka stuehjørnet med en kontorpult). Pleier oftest å sitte igjen på jobb å lese noen timer eller lese mellom dansen på dansestudio, men deeeet er jo litt uaktuelt for tiden. Man trenger liksom en lite fristed i disse dager. Jeg er sååå glad jeg har dansestudio, men også hjemme er det utrolig fint å kunne få være litt “for seg selv”.

Så, om du også, som meg bor litt vel tett om dagen, her kommer noen tips til hvordan du kan få ditt eget fristed hjemme:
– Sett dere i hver deres rom.
– Ha i hodetelefoner
– Ta deg en time eller to på badet med en liten dusj, litt hudpleie, body lotion, lakke neglene, og høre på musikk!
– Gå deg en tur alene

Er du i karantene/hjemmekontor alene eller med familie/samboer/romkamerat?

xoro

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg