MINE PLANER FOR VINTERFERIEN

Hvor deilig er det vel ikke at det er ferie? Jeg synes i alle fall det er sykt deilig, og jeg gleder meg så vanvittig til å ha en uke med mer tid. Mer tid til ting jeg har lyst til, mer tid til å trene, mer tid til å sove og mer tid til å få unna andre gjøremål!

I morgen begynner to dager med standard trening, men heldigvis starter vi ganske sent, så jeg kan sove frempå og få unnagjort litt huslige gjøremål, betale litt regninger, og skrive noen blogginnlegg!

I løpet av uken som kommer skal vi både det ene og det andre, og jeg gleder meg skikkelig! Som sagt er det mye dansing på planen, og jeg elsker å trene i ferier, man har liksom ekstra mye tid og energi. Men i tillegg skal jeg tilbringe tid med min kjære søster i Oslo, tilbringe litt tid med venner, og etterhvert skal vi faktisk en tur hjem til Haugesund! Der skal vi feire min 23 års dag som var tidligere i februar sammen med familie og venner, og ettersom det er vinterferie tar vi oss en ekstra dag der og har litt skikkelig ferie.

Jeg håper at jeg får unnagjort mange “kjdelige” ting denne uken, som husvask og rydding, regninger o.l, sånn at jeg får “ro i sjela” til å gjøre de tingene jeg egentlig har lyst til – som å danse masse, dra rundt på sightseeing, ta bilder og skrive. Kanskje også legge inn litt ekstra til til å lese til eksamen.

Har du noen tips til steder i Lillestrøm/Oslo området jeg burde utforske?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg