MINE PLANER FOR HØSTFERIEN

Eeeendelig tid for høstferie!! Den kom som bestilt. Det har vært en sinnsyk uke, med vanvittg mye jobb trening, ditt og datt, og…ja haha. Torsdag kveld skulle jeg blogge etter trening og da sovna jeg bokstavelig talt sittende med macen i fanget. Sååå det har mildt sagt vært en krevende uke.

Men NÅ er det ferie! Ikke dermed sagt at det blir en rolig uke nei!! Allerede i går etter jobb starta vi på treningshelgen vi er inne i, og den varer til og med i morgen. Så tre dager med standard treningshelg. Men trodde du vi var ferdig der? Nooo no no – deretter følger to dager med camp sammen med flere klubber. Treningshelgen  har vært super til nå, og jeg gleder meg masse til fortsettelsen!!

Men etter trening på tirsdag, som er siste dagen av campen, DA skal vi faktisk, tro det eller ei ha noen dager der vi skal ta oss ferie! Og hvis alt går etter planen skal vi ha noen sykt spennende dager!! Jeg kan ikke dele alt med dere helt enda, men en ting jeg kan dele er at vi skal på konsert! Wææææ som jeg gleder meg!!

Jeg har vært på konsert tidligere, men det er årevis siden!! I tillegg har jeg aldri vært på konsert med Sverre, så det blir så hyggelig! Vi skal på konsert med Ariana Grande, og jeg elsker mye av musikken hennes, så det er jeg helt sikker på at blir bra!

Alle bildene i dette innlegget er forresten tatt av Jørgen, som du ser på bildet over! Vi tok oss en tur før trening på fredag for å få tatt noen høstbilder – veldig hyggelig. Dere finner ham på instagram @jorsor1999.

Nå skal vi se ferdig Skal Vi Danse, og ta kvelden for å lade opp til morgendagens trening!

Har du noen gode tips til hva mer jeg kan finne på i høstferien?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg