MIN FØRSTE HALLOWEEN LOOK

Heisann fine dere!

I dag er det halloween, og i den annledning tenkte jeg å dele litt om mitt forhold til Halloween. Jeg har egentlig aldri vært noen fan av konseptet. Da jeg var liten elsket jeg å gå julebukk, men halloween synes jeg ble for uhøflig. Så kreative lille meg fant ut at jeg skulle lage en halloween sang, for da følte jeg at jeg gjorde noe hyggelig for å få godteriet. I tillegg har jeg aldri vært glad i skrekk og gru, noe jeg fortsatt ikke er. Men det som har endra seg er at jeg elsker sminke, og at Halloween rett og slett er det man gjør det til.

I dag hadde jeg faktisk “store” planer ift at det er Halloween. Vi skulle både kle oss ut på jobb og på trening. Så jeg hadde planlagt look, funnet frem klær og what not. Og så….fikk jeg feber i går kveld. Jeg har rett og slett fått meg en skikkelig kjedelig forkjølelse. Dermed falt alle de planene i vasken og jeg har vært hjemme i hele dag. Sovet lenge, prøvd å få i meg masse c vitaminer osv.

Men jeg klarte ikke å la Halloween ligge helt! Jeg hadde så lyst å prøve meg på min aller første Halloween sminkelook, og her er den:

Dette er som sagt første gang jeg virkelig har prøvd meg på en halloween-look, så jeg vil si meg rimelig fornøyd! Definitivt forbedringspotensiale, men veldig fornøyd med mitt første forsøk.

Nå skal jeg egentlig bare jobbe litt og prøve mitt beste på å bli kvitt feberen til i morgen.

Hva er ditt forhold til Halloween?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg