MÅTTE INNSE AT JEG TAPTE

Denne helgen er selveste lillebror, Robin, på besøk her hos oss! Han kom i går kveld hvor vi koste oss med middag og film hjemme. I dag har vi tilbragt mesteparten av dagen i Oslo, og vi har faktisk gått rundt 20 000 skritt! Så det har vært rimelig mye trasking her og der! Vi fikk sett operaen, akershus festning, og diverse steder i sentrum.

Etter en del timer i Oslo var hele gjengen ganske slitne og sultne, så vi bestemte oss for å dra tilbake til Lillestrøm. Vi fikk i oss noe mat og tok oss en runde bowling og biljiard. Jeg vant selvfølgelig – ikke! Måtte desverre innse et rimelig stort nederlag mot disse gutta… Men selv om jeg tapte så det sang var det likevel gøy å øve på bowling skillsa.

Nå er vi vel hjemme igjen og har faktisk funnet fram PS3-en! Fy søren det er lenge siden, ettersom vi ikke akuratt har veldig mye til til å sitte hjemme å spille. Men etter litt oppkobling og oppdateringer var den oppe igjen. Så nå sitter vi å spiller “LittleBigPlanet”. Anbefales virkelig om du ikke har testa det. Også her driver jeg å taper mot både bror og Sverre, så kan være jeg må holde på et par timer for å få ta min første etterlengtede seier i dag!

Håper du har hatt en finfin lørdag – fortell meg gjerne hva du har gjort i dag!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg