MAKING PLANS

Reklame | Kjeller Tannhelse

 

Våren sniker seg innpå og vi er i full gang med å planlegge tiden fremover! Her er et par av mine planer i tiden fremover:

1) Jeg skal til tannlegen i morgen! Jeg gleder meg så mye til å få ut de siste visdomstennene at morgendagen ikke kan komme fort nok. Jeg tok ut 2 stk tidligere i år hos Kjeller Tannhelse, og det har vært helt herlig å ha dem borte. Ikke mer vondt, og det føles ut som tennene mine faktisk har litt plass baki der. Så, det gledes til å få samme følelsen på andre siden.

2) Jeg skal en tur hjem til Haugesund i påsken!  Og jeg gleder meg så syyykt! Jeg trenger ferie nå, og føler at kroppen trenger restutisjon. Ingen bedre plass å slappe av en hjemme. Jeg skal trene i påsken også, men først et par dager fri. Da skal operasjonen i munnen få gro, og kroppen få slappe av noen dager, og så står litt alternativ trening på planen.

 

3) Vi har bestilt tur til Danmark! 4-5 mai er det dansekonkurranse i København og nå er både fly og hotell booket! I Danmark skal vi danse masse, og det er mye jeg gleder meg til den helgen. Mer om det senere.

 

4) Vi planlegger tur til Italia i juni. Det er i forbindelse med en dansekonkurranse, men håper kanskje vi kan kombinere med et par dager i Roma – vi får se!

 

Hva skal du i påsken?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg