LØRDAGSFØLELSEN

I dag har vi hatt en skikkelig aktiv dag! Vi starta med finaletrening klokken 11, og siden har dagen rulla avgårde med både tøying, privattimer, lectures og mer. Det å starte dagen med finaler er alltid litt mentalt og fysisk utfordrende, spesielt i denne varmen, men det er utrolig bra å øve seg på det. På toppen av det kom noen uvelkomne mensensmerter. Det er med andre ord ikke alltid like inspirerende å gå i studio. Noen dagen vil man egen teig bare bli i sengen, gå å bade fordi man smelter bort, eller fordi man er sliten eller lignende.

Men slik kan det også være på en konkurranse dag! Derfor er det så viktig å prøve å løse det på best mulig måte. Noen ganger går det skikkelig bra, andre ganger blir det en litt rar trening, men jeg tror ikke jeg kan huske å ha angret på å ha gjennomført en økt, uansett hvordan den føltes! Man lærer noe, uansett. Dagen i dag ble bedre utover dagen da jeg fikk litt fred fra livmoren min, og med godt påfyll av mat og drikke underveis. Sliten og god, men også meget klar for morgendagens trening!

Men i tillegg til å være en skikkelig aktiv dansedag, er det også lørdag, og dermed dag 5 av vårt vegetarianske mat prosjekt, og vi hadde ikke lyst å inngå noe kompromiss på lørdagsfølelsen! Det sto pizza på menyen – vegetar pizza. I dag gikk vi til innkjøp av vegetar deig, altså vegetar versjonen av kjøttdeig, og lang historie kort – det var super digg!

Vi har også handlet inn til morgendagens middag, og jeg kan avsløre såpass mye at vi allerede har spist det en gang denne uken, men at det uten tvil ble en favoritt. Vil du vite hvilken rett jeg snakker om kan du stikke innom her i morgen!

Hva er din favoritt matrett?

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

2 kommentarer
    1. Jeg har nok ingen spesiell matrett, men liker godt indisk matrett. Høres godt ut med vegetarpizza med deig. Hva er deigen laget av, ikke kjøtt i alle fall 😀 He-he. Bra det ble en fin trening til slutt. Jeg hadde ikke orket å danse i denne varmen nei, men skjønner det blir et litt annet forhold for deg til dette 😉 Ha en fin dag du 🙂

    2. Åh indisk er her nydelig!

      Vi har valgt å kjøre vegetar pizza (ikke vegansk), så vi hadde en helt vanlig fullkornsdeig, men byttet da ut kjøttet på pizzaen! 😀 Super godt, kan anbefales!

      Hehe, nei var ganske heftig å trene i varmen, men det gikk bra!

      Ha en strålende kveld videre du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg