LILLE JULEAFTEN

Håper juleroen begynner å senke seg hos alle dere fine der ute. Det har den i alle fall gjort her hos oss. Vi har hatt vår første julefeiring i dag, så vi har hatt besøk og kost oss med fantastisk kalkun middag, åpnet gaver fra hverandre og bare kost oss. For meg betyr jul familietid, og det blir ikke skikkelig jul før jeg er hjemme i Haugesund med dem.

Nå har gjestene dratt hjem, og juleroen har inntatt stuen. Kvelden før kvelden sendes på TV, og vi har hoppet inn i koseklærne. Jeg synes det er en så fin tid, og en tid der folk blir litt mer opptatt av hverandre. Jeg håper at julen for deg betyr kjærlighet, og at du kanskje tar deg en ekstra kikk rundt og inkluderer dem rundt deg.

Jeg skal i alle fall bruke julen på å tilbringe tid med venner og familie jeg ikke ser så ofte. Og i morgen blir det feiring med pappas side av familien, noe jeg også ser veldig frem til. Men før det, skal det soves frempå i morgen, og så skal jeg benke med i sofaen med lillebror å se på de koslige juleprogrammene, spesielt “Tre nøtter til Askepott”!

Hvilke tradisjoner har du på julaften?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg