LAST WEEKEND

I forrige uke hadde jeg en ukes-oppsummering på lørdagen, og som jeg skrev i innlegget var det noe jeg gledet meg til på søndagen, nemlig musikal sammen med LSKdans! Vi så på “Trollmannen fra Oz”, og sønnen til trenerne våre, Alexander Langset var en av skuespillerne! Det var virkelig en morsom forestilling som passer for store og små. Det er så gøy å gjøre noe sosialt med dansegjengen! Vi tilbringer tross alt ekstremt mye tid sammen, og mange av oss er veldig gode venner også utenfor dansegulvet. Jeg har aldri sett en musikal i Norge før, så det var en morsom opplevelse! Har du sett “Trollmannen fra Oz”? xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg