KONKURRANSE FORBEREDELSER

Dagen før en konkurranse er som regel ganske travel, og dagen i dag har ikke vært noe unntak. Jeg starta dagen på jobb, dro deretter hjem og pakka sakene mine, før jeg dro ned i dansestudio. Der fikk jeg fikse 3 fin frøkner på håret! Denne gangen var det faktisk ganske mange som spurte om jeg kunne fikse dem, men tiden strakk desverre bare til de tre. Men setter likevel såå stor pris på å bli spurt!! Veldig hyggelig!

Resultatet på de tre jeg fikk tid til kan du se på bildene under:

Jeg synes alltid det er så stas å få tilliten til å fikse noen til konkurranse – tusen takk til alle som stoler på meg og lar meg fikse dem. Synes det er så gøy og lærerikt! Nå gjenstår kun et hår – mitt eget! Hjelpes…. aner ikke hva jeg skal lage en gang haha, men det finner jeg ut mens jeg holder på.

Andre ting jeg må gjøre i løpet av kvelden i tillegg tid å fikse håret mitt:
– Sy fast noen stener på kjolen min.
– Spise
– Lufte sko og kjoler
– Brune meg litt
– Pakke baggen mer eller mindre klar til i morgen.

Nå skal jeg sette i gang med lista over sånn at det ikke blir så sent, skal tross alt opp ganske tidlig i morgen!

Hvis du er i Drammen området så må du stikke innom Hegg skole i Lier å se på oss! Håper å se DEG der!

Ønsker alle en super fredagskveld videre,

klem Ronja

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg