KLIPPET AV 40 CM

Der var de lange lokkene borte! Dette er som jeg nevte tidligere noe jeg har tenkt på lenge, men det er alltid litt skummelt uansett. Før jeg kliipet meg rakk håret meg nesten til korsryggen når det var vått, så jeg har faktisk klippet av ca 40 cm med hår!! Jepp, nesten en halv meter med hår er borte. Det er så sykt. Følelsen er jo så vanvittig annerledes, og det kommer nok til å ta litt tid før jeg kjenner meg igjen i speilet.


Dessuten er det mange vaner jeg garantert kommer til å gjøre lenge, som det å kaste håret bak skulderen, det blir ikke akuratt bliende bak skulderen lenger. Eller det å dra håret ut av genseren rett etter at man har tatt den på, nå er det jo allerede ute av genseren i det jeg har tatt den på.

Det er uvant, men jeg er også veldig fornøyd! Det er lett og deilig og jeg gleder meg til å teste ut litt frisyrer, og til å “bli kjent” med looken. Det jeg synes er veldig morsomt er alle reaksjonene : “Hvordan skal du klare å fikse dansehår nå?!?” Hmmm….det har jeg absolutt ikke tenkt over faktisk…. Joda, det har jeg så absolutt tatt med i betraktningen, så det skal jeg nok få til!

Nå skal jeg kose meg resten av kvelden å se “De urørlige” , og planlegge de siste to dagene mine her hjemme i Haugesund.

Hva skal du resten av romjulen?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg