KLARE FOR AVREISE TIL RUSSLAND

Hei fine dere!

Her pakkes det for harde livet, og pakkelistene mine sjekkes til siste punkt. Jeg er enda ikke heeelt ferdig, men det nærmer seg absolutt. Flyet vårt går i morgen så det meste må gjøres klart i kveld siden vi må dra herfra ganske tidlig.

Vi gjennomførte siste trening i dag, og dansa både standard og latin. Treningen gikk superfint, så det var deilig å ha i boks. Når vi er i Russland får vi se om vi har tilgang til hallen eller ikke, men uansett føler vi oss veldig forbredt nå, og tror det blir bra å ha noen dager til å bare lade opp. Vi skal uansett ha kroppen i gang, å tenker å gjøre litt sightseeing når vi først er der. Vi har vært i Moskva en gang tidligere, men da var vi kun på hotellet og i dansehallen. Men nå har vi en og en halv dag før konkurransen, så vi satser på å få kikka litt rundt!

Men nå får jeg komme meg tilbake til pakkingen! Vi reiser som sagt i morgen, og jeg planlegger å lage reisevlogg, så det gleder jeg meg masse til å ta dere med på!

Vi snakkes i morgen!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg