KLAR FOR FEST

Reklame | Hynt Beauty Norge

I morgen ettermiddag braker helgen løs, og den starter med en sommerfest! Det blir desverre ingen klemming, dansing, eller lignende, men det at vi i det hele tatt endelig har lov til å samles gleder jeg meg veldig til. En sommerfest er den perfekte anledning til å pynte seg litt ekstra, og jeg har et antrekk jeg har gledet meg til å bruke siden februar da jeg fikk det. Kan avsløre så mye som at det er en kjole, resten får dere se i morgen.

Et annet viktig punkt for festen er sminken – endelig en mulighet til å sminke seg litt ekstra. Fortsatt litt usikker på hvilken look jeg skal gå for, men en ting er sikkert, jeg må ha sminke som sitter godt hele kvelden lang! Jeg skal lage et eget innlegg med sminke som sitter som et skudd, men et merke som generelt har produkter som sitter godt er Hynt Beauty. Jeg er spesielt glad i concealeren, bronzer pudderet, og rouge-ene som de har. De blender som en drøm, og sitter utrolig godt, bare i seg selv! Utenom det er det viktig å låse inn hele looken med en setting spray.

Hvis du har lyst å se produktene i morgen kan du følge med på Instastory i morgen, ellers kommer det som sagt en eget innlegg om produkter som sitter godt litt senere. Før jeg logger av vil jeg minne dere på å alltid ha solkrem under sminken! Jeg bruker en kombinert dagkrem/primer/solkrem fra Hynt Beauty fordi det fungerer veldig bra under sminke, men du kan bruke hvilken som helst solkrem som du liker!

Er du flink til å huske på solkrem?

 

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg