KJÆRESTE ER MIN STYLIST I EN UKE

 

Endelig er bloggen klar til å deles med dere! For en liten tid tilbake var Sverre min personlige stylist en hel uke. Dvs han måtte velge antrekk, hvordan jeg skulle ha håret, sminke, tilbehør osv! Det var tidvis veldig interessant, så jeg håper dere koser dere med Sverres spennende, fine og rare antrekk i videoen over.

 

Husk å sette på HD kvalitet, og enjoy!

Hvilket antrekk var din favoritt?

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
@Influenserne (annenhver uke)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg