KAN JEG BLOGGE OM NOE ANNET?

Det går naturligvis mye i corona om dagen, både i nyheter, sosiale medier og også her på bloggen, men helt ærlig føles det litt rart å skulle blogge om noe annet enda. Vi er på en side blandt de heldige, vi er ikke syke, vi er ikke satt i karantene eller isolat, men vi er også blandt de som er hardt rammet økonomisk.

Vi er positive, og følger alle restriksjoner, så samt som at vi tar alle mulige forhåndsregler – som vi alle burde. Og så en ganske streng beskjed fra meg, hvis du er en av de som ikke bryr deg om dette, ikke overholder restriksjoner osv fordi du ikke er redd for viruset – Det handler ikke om deg! Det handler om alle andre! Det handler om de som ER redde for dette, det handler om de som HAR dårlige forutsetninger for å tåle dette viruset. Dette er ikke en tid for å være egoist. Supert at du ikke er redd og stressa, men du skal likevel ta alle forhåndsregler for å hjelpe alle andre.

Dette her er jo noe vi alle sammen bare må gjennom, og jeg skal hvertfall gjør det jeg kan for å få oss alle gjennom dette på best mulig måte. Dette er det jeg skal bidra med:

– Kan ikke få sagt det nok, jeg følger de forhåndsreglene jeg kan – viktigste alle kan gjøre.
– Jeg skal hjelpe andre om jeg kan.
– Jeg skal produsere blogg, insta og youtube innhold og prøve å se det positive i en utrolig vanskelig sitiuasjon!

For dette ER en helt vanvittig situasjon som jeg tror mange av oss har problemet med å forstå alvoret av situsjonen, men på en annen side tror jeg det er viktig å være positive. At det skal være lov å være alt fra A til Å. Det er lov å være redd, stressa, urolig, og lei seg. Det er lov å spørre om hjelp og det er lov å være sårbar. På den andre siden må det være lov å le, lov å spøre, og lov å være glad og positiv!

Jeg er en god blanding føler jeg! Jeg føler meg usikker, og urolig, men samtidig ser jeg mange muligheter! Jeg skulle selvfølgelig ønske at dette ikke skjedde, jeg håper det går tilbake til normalen så fort som overhode mulig!! Men nå som vi først er i denne situasjonen velger jeg å se mulighetene. Og jeg ser en stor mulighet : tid! Jeg ser tid til å dyrke hobbyer, tid til å trene, tid til å ringe familien min mer, og til til å levere godt innhold til dere!

Jeg skal gjøre mitt aller ytterste for å gi dere inspirasjon, ideer, motivasjon, lesestoff, underholdning og hva enn dere måtte ønske! Allerede i går la jeg ut både en instagram highlight der vi viser dere hvordan dere kan dansa samba hjemme, samt forslag til treningsøvelser dere kan gjøre ute. Så følg gjerne med der fremover for mer lignende videoer, @ronjaostensvik.

Jeg håper du vil henge med meg her på bloggen fremover i tiden fremover, og hvis du har noen spesielle spørsmål eller ønsker til meg så ikke vær sjenert – legg igjen en kommentar!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg