JULELUNSJ, FRISØR OG STAR WARS

Dette har mildt sagt vært en innholdrik dag! Jeg startet dagen med å sove litt frempå før det bar avgårde på super hyggelig julelunsj hos ei venninne, Karoline. Vi ble faktisk født på samme sykehus med en dag mellom, samt at våre mødre allerede kjente hverandre, så vi har faktisk kjent hverandre så godt som hele livet. Vi fikk deilig mat, og koste oss med hyggelige samtaler hele gjengen. Ingen bedre måte å starte dagen i dag på. Og altså, se på de evig søte bord dekorasjonene under!

Etter det dro jeg avgårde til et sted jeg har tenkt lenge på å dra til…nemlig til…frisøren! Fy flate som jeg har tenkt på dette – lenge. Jeg elsker å ha langt hår, men i det siste har det blitt så langt at det blir for mye å sette opp, pluss at det går typ en eller to dager før jeg føler det ser tungt å livløst ut, og derav går med det i flette/hestehale hele tiden. Jeg var klar for noe nytt!

Men hår er en svært viktig del av hele identiten for min del, så jeg var altså såååå nærvøs. Hvor mye skal jeg klippe? Kommer jeg til å bli fornøyd? Tror jeg hadde 150 i puls da jeg gikk inn til frisøren, men da hun hadde klippet bort fletta mi ble jeg bare skikkelig gira! Jeg har altså ikke langt hår lenger! Jeg skal ikke holde dere på pinebenken lenge, men skal prøve å få tatt noen bilder når det er lyst i morgen. Stor forandring, men jeg synes det er utrolig deilig! Forandring fryder! I mellomtiden slenger jeg med et bilde av hvordan håret var før jeg klippet det:

Og med den nye frisyren i boks dro jeg sammen med pappa og to av mine lillebrødre på den nye “Star Wars” filmen. Jeg elsker “Star Wars” filmene, og den siste filmen skuffet ikke! Så hvis du også en en Sci Fi entusiast anbefaler jeg deg å ta turen innom nærmeste kino.

Hva tenker du? Forandring…..?

xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg