VÅR JULEFEIRING

Nok en flott julefeiring er over, og som dere ser på bildene var alle ungene samlet, og vi hadde en superfin kveld. Fantastisk mat, flotte gaver, spill, lek og fine samtaler. Jeg er personlig en som elsker jul og det den betyr for meg, men det er også en tid for å samles, en tid for å minnes, for ettertanke og for å sette litt ekstra fokus på det som er viktig, og ta det med seg videre inn i et nytt år. 

Jeg skal bruke romjulen til å lage ferdig de to siste vloggene fra 2019, planlegge 2020, både i form av jobb, trening og konkurranser, dessuten har jeg lyst å sette meg noen nye mål. Mer om dette litt senere.
Enda en ting jeg har veldig lyst er å høre mer fra dere – hva ønsker dere mer av her på bloggen? Hvis du har noen ønsker så setter jeg uendelig pris på en melding, kommentar eller lignende med DITT ønske.

I mellomtiden håper jeg bare at du hadde en fantastisk julefeiring, og at du koser deg nå i romjulen. Jeg tar ikke ferie herfra, så heng på gjennom romjulen for flere oppdateringer.

Ha en fin kveld videre, ta vare på hverandre,

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg