JULEBORD MED ANNE BRITH INFLUENCER PROGRAM

Og vipps var årets første julebord over! I helgen har jeg vært i Sandefjord med en gjeng fantastisk fine frøkner, nemlig med en gjeng fra ABIP, aka Anne Brith Influencer program. Jeg har møtt noen av dem, som Anne Brith flere ganger, men de fleste hadde jeg kun møtt en gang eller aldri møtt i det hele tatt. Likevel var det som om jeg kjente dem! Jeg følger jo alle sammen på både blogg og andre sosiale medier, så det var herlig å få møte dem i virkeligheten også. Vi fikk servert nydelig mat av verten Linn, og koste oss hele kvelden.

I løpet av kvelden kikket jeg rundt bordet og tenkte litt over hvor sprøtt det egentlig er at jeg plutselig sitter på en julebord med Anne-Brith! En person jeg har sett på nett og TV i mange år, og plutselig er på julebord sammen. I tillegg følte jeg meg så vanvittig heldig som fikk prate med andre som driver med det samme som meg. Vi blogger alle om forskjellige ting og av forskjellige årsaker, men likevel så har vi så mye til felles. Vi møter på mange av de samme utfordringene, og det er godt å prate med noen om det, lære, og få inspirasjon av hverandre! Det ble en skikkelig fullkommen helg med både god mat, prat, sleepover og frokost. Føltes litt ut som å være på en hyttetur!
Kvelden raste avgårde, slik den ofte gjør når man har det gøy! Så, selv i et rom med 9 stk som driver med sosiale medier så tror jeg knapt vi klarte å ta noen bilder, noe jeg synes er litt komisk, men jeg tenker det også sier noe om hvor hyggelig vi hadde det. Selv bloggerne måtte la mobilen ligge. Men jeg klarte å få en liten selfie med denne snuppa (som dere kan finne HER).

Alt i alt en en superfin helg! Og jeg håper virkelig jeg får se denne gjengen igjen snart. I mellomtiden skal jeg følge alle sammen på deres sosiale medier.

Har du vært på et julebord i år enda?

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg