INSTAGRAM HUSBAND

Jeg er så heldig at jeg har en kjæreste som gidder å ta bilder av meg når vi reiser rundt omkring at jeg tenkte jeg måtte dele et par siste bilder fra helgen vi var i Haugesund som han tok av meg! I starten (og til tider enda, haha) synes han det var veldig slitsomt og irriterende at jeg så ofte ønsket å bli tatt bilder av, men nå virker det faktisk ut som han har begynt å synes det er litt gøy. Jeg har til og med fått han litt foran kamera!! (Noe jeg personlig tror han egentlig synes er veldig morsomt, men ikke heeeelt vil innrømme haha)

 

Å hvis noen stussa på overskriften, så har dere google´s definisjon på “Instagram husband” her:

I noen settinger, blir han fortsatt skikkelig oppgitt hvis jeg spør han om å ta bilder haha, som etter trening, hvis han er sliten o.l, og det skjønner jeg jo veldig godt! Men det jeg er veldig glad for er at han har blitt mer og mer “rutinert”, samt mer gira. Nå vet han litt hvilke typer bilder jeg vil ha, og ofte tar jeg “test-shots” med han som modell for å vise hvilken vinkel jeg vil ha o.l. Er selv absolutt ingen ekspert, men man lærer på veien, noe som er veldig gøy.

 

Så, en liten shoutout til mannen bak 90% av bildene på min insta/blogg, min kjæreste Sverre – du er god som gull! #TeamWork

Har du også en “instagram husband”?

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg