INGEN PULT ELLER STOL, MEN SOL!

Hva skal man si? Denne dagen har vært super fin, varm og deilig! Den startet med at vi sov frempå, før vi kjørte ned til Lillestrøm. Der satt jeg meg først utenfor dansestudio noen timer i sola, smørte meg godt med solkrem og leste til eksamen ute i sola med deilig lesesnacks. Der fikk jeg lest og markert meg gjennom et kapittel og to samtidig som jeg fikk litt etterlengtet sol og D-vitamin.

Det er ikke bare bare å lese ute etterom man ikke akuratt har en pult og en stol, så her kommer mine tips for hvordan man kan få til å lese ute:
– Ha et behagelig underlag, f.eks et godt teppe, en matte eller lignende.
– Smør deg godt med solkrem, så slipper du å være redd for å bli brent.
– Hold deg hydrert! Drikk mye i sola, eller er det lett å få hodepine o.l.
– Ha skygge i nærheten,  jo nærmere jo bedre, så kan du bytte litt på hvor du sitter om det er veldig varmt.
– Ha lesesnacks i rekekvidde. Anbefaler jordbær, vannmelon og andre ting som har mye vann i seg! Avkjølende og forfriskende!


Etter noen timer ute i sola var det tid for dansetrening! Vi hadde quickstep i dag og jobbet med diverse linjer og momenter i koreografien vår. Quickstep er den siste dansen i en finale, inneholder masse hoppe og løpe trinn og er mildt sagt en slitsom dans. Likevel synes jeg quickstep er super gøy å danse! Er riktignok ikke fullt så gøy hvis man ikke er helt i form eller noe sånn, da føles det litt ut som man skal kollapse, men når man er i form og får god musikk er quickstep en leken dans som jeg ser frem til å danse! Uansett godt å få jobbet litt dypere med teknikken på den nå i disse rolige tidene.

Til slutt var det bare litt moro igjen av dagen. Kvelden har gått med til å snappe hos @hverdagschat, lage et par tiktok videoer, jeg har laget middag, og vi har sett noen episoder av “Homeland” – rett og slett en herlig dag!

Liker du å lese/jobbe ute når det er fint vær eller synes du det blir litt vanskelig?

xoxo

2 kommentarer
    1. Høres ut som en fin dag! Det er så deilig med dette nydelige været 😍 Kjempe gode tips fra deg til hvordan man kan lese ute. Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg