IKKE VITS Å PAKKE UT

I går kveld kom vi hjem fra Trondheim. Da vi kom hjem var det rett i seng, så jeg hadde ikke tid til å pakke ut. I dag har jeg heller ikke vært mer enn hjemom, og ettersom vi skal reise ut igjen allerede på torsdag fant jeg ut det faktisk ikke er noe poeng i å pakke ut. Jeg skal jo ha med meg basically det samme på neste tur, så jeg trenger bare å pakke om.

Men selv om jeg slipper å pakke helt ut, har jeg nok av ting å gjøre! Jeg må vaske en av kjolene mine, vaske klær, trene, jobbe, hente visum og what not. Kjenner egentlig at stresset banker på i hodet mitt, meeen jeg tar noen dype pust og prøver å jobbe meg gjennom en ting av gangen.

Målet for neste reise er jo Russland, så det grugleder jeg meg skikkelig til. Er ikke så glad i å reise til Russland pga at så få snakker engelsk, men satser på at vi blir tatt godt vare på. Jeg gleder meg jo vanvittig til turen!!! Så vi får håpe de 5 setningene russisk jeg har lært meg er nok for å klare oss der i 4 dager.

VM går av stabelen på lørdag, så kanskje vi faktisk kan få sett oss litt rundt dagen før, det håper jeg virkelig. Skal gjøre litt avstands-research, og finne ut hvilke plasser vi kan besøke.

Men nå, er det leggetid!

xoxo

2 kommentarer
    1. Husk i hvert fall å ta med dere god mat i hallen, for da vi var der i VM så var det bare sjokolade etc å få kjøpt så vi holdt på å sulte i hjel. Men da vi spurte arrangørene så stilte de faktisk opp med sjåfør til oss som kjørte oss til en kinarestaurant, satt og ventet mens vi spiste, og kjørte oss tilbake. Så jeg er ganske sikker på at dere vil bli tatt godt vare på bare dere treffer på noen som forstår dere.😊 Så stå på og lykke til😊

    2. Takk for tips! 😀 Vi passer alltid på å ha med oss niste, og som du sa var det ikke stort å få tak i der!
      Men heldigvis fikk vi litt frukt o.l satt inn i garderoben, så det var service! 😀

      Tusen takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg