HVORDAN BRUKE EN SØNDAG?

Søndag for meg er litt sånn bitter-sweet. På en side er det jo en dag man har helt fri (som regel), men man har liksom tanken om mandag hengende over seg. På en side tenker jeg som så at søndager skal nytes til det fulle som den fridagen det er, så får man ta det som må gjøres til uka, men på en annen side er det jo godt å få unnagjort det maan kan på søndagen slik at det blir mindre å gjøre til uka!

Dagen i går ble en litt god blanding. På den ene siden fikk jeg vaska litt klær, planlagt uka som kommer og vært på dansetrening. Mens på den andre siden sov jeg lenge først, og på kvelden var det bare chill og kos. Jeg var blandt annet hos min gode venninne Ann-Torill, aka the one and only @Miss.nailed.it, og vi koste oss med sushi! Så det var litt ekstra helgekos!

På en side skulle jeg ønske jeg hadde fått gjort mer av de kjedelige tingene som bare må gjøres, men sånn ble det altså ikke, haha. Men på en annen side angrer jeg ikke på at jeg tok det litt med ro, for det trengs så absolutt i livet mitt også haha!

 

Nå er første ukedag over også, og jeg kjenner at det er mye jeg må få unnagjort denne uken, spesielt ettersom det en konkurranse til helgen. Æææ. Så må som må i orden før det haha…. Mer om det de kommende dagene!

 

Xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg