HVOR MYE ER FOR MYE?

Heisann dere, håper dere har en strålende helg og nyter det fine været. Lørdagen kommer til en ende, og her jeg sitter i sofaen innser jeg hvor sykt mange baller i luften jeg har! Jeg er så gira for høsten, og har sååå mange ting å se frem til, men av og til lurer jeg på om jeg har tatt meg vann over hodet. Samtidig vet jeg at jeg jobber godt, og trives med å ha mye å gjøre! Spørsmålet er bare: Hvor mye er for mye?

Til høsten fortsetter jeg selvsagt i mine faste jobber som fagarbeider på ungdomsskole og som danselærer, men man kan mildt sagt si at det bare er starten. Til høsten har jeg meldt meg opp til å ta nok et fag på høyskolen, og denne gangen er det markedsføringsledelse som står for tur. Jeg gleder meg masse og håper jeg kan klare meg like godt dette halvåret til tross for en mildt sagt travlere timeplan enn i vår. Nå har jeg tross alt kommet litt inn i studieteknikker igjen!

Foto: Hanne Fargerland

Denne høsten har jeg også to nye prosjekter, en av de to tingene er jeg allerede i gang med, og den andre kommer ila høsten/vinteren en gang. Jeg har for det første startet min å drive egen business! Herreguuud så spennende. Jeg elsker jo sminke, hudpleie og generelt digge produkter, så etter å ha testa flere av produktene var det ingen tvil om at jeg måtte prøve. Det å kunne få meg en ekstra inntekt, uansett hvor mye eller lite det måtte bli hadde hjulpet oss så uendelig mye. Vi har jo en drøm om å kjøpe oss en leilighet om noen år, men med den inntekten vi har per i dag er det ikke så lett å spare nok dessverre. Drømmen er å tjene litt ekstra for å nå boligdrømmen fortere, og kunne danse mer! Dessuten har jeg funnet produkter jeg bare elsker, vinn, vinn, vinn! Så det blir spennende å se hvordan dette går videre.

Det andre prosjektet jeg snakker om har vært helt hemmelig helt til nå. De eneste som har visst om det er mamma og Sverre. Jeg har nemlig tenkt å lansere en ny serie på min blogg og YouTube kanal som heter “Idrett bak fasaden”. Dette kommer til å bli YouTube videoer der jeg (forhåpentligvis) får besøk av mange spennende gjester, som jeg vil prate med om mange spennende temaer knyttet til toppidrett. Alt fra kropp, skader, og motivasjon, til livet etter idrett, mental helse, og annet! Det gjenstår fortsatt å skaffe nok gjester til en sesong, men etter kun 5 meldinger har jeg allerede booket 2 gjester! Fy flate som jeg gleder meg. Hvem vil du se i de forskjellige episodene? Og hvilke temaer vil du jeg skal ta opp? Sleng igjen en kommentar da vel!
Foto: Hanne Fargerland.
Og hvis du trodde det stoppet der tok du grundig feil! Vi skal jo selvsagt danse som aldri før! Nå begynner vi å se lys i enden av tunellen, og forhåpentligvis får vi konkurrert noe om noen måneder! Krysser alle fingre og tær for at Norge og andre europeiske byer holder seg holder seg “grønne”! Uansett skal vi trene mye mer. LSKdans, vår kjære danseklubb starter opp igjen for fullt og vi har hele 4 dager i uken med opplegg! Og de resterende blir det egentrening + en dag med hvile (og vasking av klær etc!)

På toppen av alt dette vil jeg selvsagt fortsette å drive denne kjære bloggen min, samt mine andre sosiale medier! Og ikke bare fortsette å drive, jeg vil satse enda mer! Blogge hver dag, oppdatere instagram hver dag, og snappe på alle 3 kontoene jeg snapper fast for, og eventuelle kontoer jeg blir spurt om å gjeste for.

Jeg har med andre ord en god del baller i lufta samtidig, noe som både gjør meg super gira, motivert og ganske så organisert, samtidig som jeg naturligvis er litt redd for å ha tatt meg vann over hodet. Men jeg tenker som så at jeg ikke kan gjøre annet enn å gi full gass, og ta det som det kommer. Viser det seg å bli for mye må man jo bare justere underveis. Men en ting som motiverer meg hver dag er dere! Du som leser bloggen min, du som liker bildene mine, du som kjøper produktene mine, du som støtter mine samarbeidspartere osv. Det gjør all jobben verdt det, og mer! Det er sååå givende! Og det er så mye du kan gjøre for å hjelpe, både meg og andre som driver egne virksomheter, helt gratis! Dette fine bildet fant jeg på Mia Bussoli (@miamondooils) sin Instagram – så fin, så inspirerende og så sant!

Dette gjelder forsåvidt alle, ikke bare for å støtte grundere, men for å støtte enhver venn, bekjent eller ukjent! Og jeg oppfordrer deg til å gjøre noe av det over, for noen, hver dag! Det skal hvertfall jeg prøve å gjøre!

Tusen hjertelig takk for at DU tar deg tid til å lese bloggen min!!

Følg meg gjerne på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

2 kommentarer
    1. Det blir ikke FOR mye før du mister energien av det. Så lenge det GIR deg energi så er det sikkert greit 🙂 Jeg blir sliten bare av halvparten av det du nevner, hadde IKKE orket. Men sånn er jo folk forskjellige 🙂 Vi har forskjellige ting som GIR energi og som tapper oss.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg