HVERDAGSCHAT ER I GANG!

I voksen alder er det ikke alltid like ofte eller like lett å få seg nye venner. Jeg tror ikke man innser hvor heldig man er i barndommen når man går på skole og divserse aktiviteter og får liksom servert en rekke mennesker på samme sted i samme situasjon. Ikke at skolegangen alltid er en fin opplevelse for alle, men poenget er bare at man veldig ofte tar slike situsjoner og erfaringer for gitt.

Jeg har vært veldig heldig og har flere arenaer der jeg har fått bli kjent med mange fantastisk herlige folk nå i de senere årene, deriblandt gjennom et kurs jeg tar. Gjennom dette kurset ble vi kjent, og fant tonen så godt at vi hadde lyst å sette i gang et eget prosjekt , og der oppsto “Hverdagschat”. Dette er vår snapchat der du kan følge oss gjennom uken, og jeg snapper fast hver onsdag, aka allerede i morgen! Dette blir min aller første dag på snappen så det gleder jeg meg veldig til.

Vi håper selvfølgelig DU har lyst å følge oss, og om du fortsatt vurderer det tenkte jeg å fortelel litt om hva vi kommer til å by på:
For det første en vi en gjeng på 6 damer, spredt over et ganske stort aldersspenn som er veldig opptatt av både fysisk og psykisk helse. Derfor vil du få innblikk i 6 ganske forskjellige liv, men med mange av de samme verdiene. Vi tar dere med inn bak scenen og deler tanker og følelser med dere.

Vi er også enige om at Snapchat kontoen vår skal være en åpen og ærlig plattform uten hets, nett-trolling og dårlig stemning. Vi åpner for åpne spørsmål og åpen dialog – og selvfølgelig blir alle spørsmål vi får inn delt anonymt med de andre følgerne!

Hvis dere vil sniktitte litt på hvem vi er kan dere finne alle på Instagram:

Mandag: Rita @oppgrader_ditt_liv

Tirsdag: Brit @britraugstad.no

Onsdag: meg, Ronja @ronjaostensvik

Torsdag: Wenche @wenchelarsen.no

Fredag: Eva @evaarnesen1

Lørdag: Carina@ressurssterk.no

Søndag: Rullerende/ gjest

 

Vi håper i alle fall at DU ønsker å følge oss, og at du adder @hverdagschat på snap. Jeg snapper som sagt i morgen!
Add meg og vis meg hva du gjør i morgen!

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg