HVER DAG ER IKKE GOD, MEN..

Der var det mandag igjen, ny uke nye muligheter! Denne mandagen må jeg innrømme har vært litt lang. Den har vært fin, men det har rett og slett skjedd så mye. Dagen startet på jobb, så der var vi fra 08:30 til 14:00, deretter hadde vi dansekurs på SFO, etterfulgt av privattime, barnekurs, litt studering og deretter 2 timer fellestrening som var ferdig klokka 21:00.

Hver dag er ikke god, men det er noe godt i hver dag! – Det synes jeg er et skikkelig fint ordtak, og det passer så fint til dagen i dag. Så selv om dagen til tider var veldig slitsom, var det flere lyspunkt! Så, lærdommen er at man kan snu en dag rundt, flere ganger. Personlig føler jeg det handler om å ta tak i de tingene som går bra, og prøve å bygge dagen videre på dem.

Andre ting som kan hjelpe meg å snu dagen er å kjøpe meg noen gode friske bær, eller noe annet man liker. Se på noe gøy, snakke med noen som alltid gjør deg i godt humør eller slappe av litt. I dag var jeg for eksempel veldig sliten fra helgens trening, trøtt etter en lang dag på jobb og litt sånn trøtt på grunn av litt for lite mat, i kombinasjon med mensensmerter o.l. Det sitter jo også mye i hodet, og det kan være sååå vanskelig å snu om en litt tung dag.

Men etter jobb fikk jeg i meg en god lunsj, traff på alle vennene mine i dansestudio, og fikk kroppen i bevegelse! Litt fysisk aktivitet slår sjeldent feil, og vi har faktisk hatt en super aktiv kveld med både privattime og finaletrening.

Hva skal til for at du klarer å snu på en litt tung dag?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg