HVA BRINGER UKEN?

Yes folkens! Ny uke, og igjen nye muligheter. Dette har vært en magisk mandag og nok en dag med magisk vær. Jeg satt faktisk ute mellom 17:30 og 19:00 i bare singlet – rene sommertilstander. Det var uansett helt herlig og jeg håper været holder seg sånn fremover, jeg blir så glad og får så mye energi av sånn vær.

Desverre kan jeg ikke bare være ute å kose meg om dagen, det skal også gjøres litt jobb! Uken bringer litt forskjellig:
I morgen skal jeg ha en hjemmedag hvor jeg skal lese til eksamen, men jeg skal gjøre styrke øvelser hjemme mellom øktene. Noen av øvelsene som står på planen:
– Stjernehopp
– Armhevinger
– Knebøy
– Armene ut til siden i 2 min
– Side spark med strikk
– Skulder tap i push up posisjon


Det jeg også skal gjøre er å lese til eksamen, det kommer hoveddelen av morgendagen til å med til tenker jeg ettersom det i morgen kun er en uke til eksamen. Webinarer skal sees, kapittelsammendrag skal lages, og finlesing skal gjøres. Men mellom lesingen skal jeg også skrive og svare på en del mailer. Så dagen raser nok avgårde! Men om været blir som det var i dag må jeg nok sette meg ut litt ila dagen.

Resten av uken venter både dansetrening, mer eksamenslesing, styrke og kondisjonstrening, og muligens en skogstur eller to. Kommer litt an på hv or godt jeg føler jeg ligger ann med lesingen på hvor mye annet jeg tar meg tid til å gjøre egentlig. Uanstet krysser jeg fingrene for fint vær sånn at jeg kan gjøre noe av treningen eller lesingen ute.

Har det fine været kommet til deg også?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg