HOUSEWORK

I dag har jeg brukt formiddagen hjemme mens Sverre var på jobb, og jeg har blandt annet gjort litt husarbeid. Og mens jeg holdt på begynte jeg å tenke litt. Noe av husarbeid synes jeg er helt greit å holde på med, andre ting synes jeg er skikkelig kjipt haha. Så jeg tenkte å skrive litt om hva jeg tenker om det.

 

Starter med det værste, haha: Å vaske opp…for hånd. Uffameg, dette er værstingen hjemme! Jeg kan virkelig ikke fordra å vaske opp. Jeg vet ikke helt hvorfor, men hvis jeg kan velge vekk én ting av husarbeidet, så er det det!!



(Forresten SJEKK den nydelige regnbuen vi så i dag!!)

Noe jeg synes er helt ok er å vaske klær. Maskinen gjør jo selve vaskingen, men det å sette på + henge opp synes jeg er ganske greit å tutle med. Jeg trener jo hver dag, så det blir mye svette klær ila en uke.

 

Rydde. Hmmm her er jeg litt delt gitt.. Rydde på plass klær, typ henge opp, brette etc = helt ok!
Rydde i skuffer.. er gøy haha! Når jeg skal rydde rommet etc ender det litt for ofte med at jeg blir sittende å rydde i sminekskuffene mine for eksempel. DET er gøy! Liker å ha orden i sysakene. Mens det å rydde større flater, og mer sånn  full rom-sweep, ikke like moro. Meeeeen må gjøres.

Hva er det værste husarbeidet synes du??

Da Sverre kom hjem fra jobb var det slutt på hus-stell og rett på trening. I dag var det standard på planen!

 

I morgen er det forresten en veldig spesiell dag, så klikk deg inn her i morgen om du vil lese hvorfor!

 

Until then, god natt ❤️

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg