HOME FOR CHRISTMAS

Jeg er vel hjemme i min kjære hjemby, nemlig Haugesund. Det blir liksom ikke helt jul uten å være her!
Selv om det var litt kjedelig å reise fra all snøen, gir det meg så mye julestemning å være hjemme!
Det som på en annen siden absolutt ikke gir meg julestemning (samtidig som det er sykt typsik meg i alle ferier)
er at jeg har blitt syk…Dag 1 kasta feberen seg på og jeg sovna på benken med feber… jippi!
Jeg er heldigvis bedre nå etter et par dager med ro, men jeg føler meg fortsatt ikke helt bra,
så jeg bare krysser fingrene for at jeg er good to go til dagene som kommer!

          

Disse dagene jeg har vært hjemme har dermed blitt brukt innendørs for å bli frisk.
Noe som er syykt kjipt ettersom jeg helst vil tilbringe så mye tid som mulig med venner
og familie før jeg reiser tilbake allerede i romjulen. Jeg bestilte biletter for ganske lenge
siden (før Sverre ble skada) så vi skulle egentlig reise å danse i romjula…
men nå skal vi jo ikke det pga skaden så jeg kunne vært lenger…noe som er veldig kjipt…
men samtidig begynner jeg å savne Sverre, og venninnene mine der,
så skal bli godt å se dem igjen også før de reiser igjen!

Helt siden jeg var liten har jeg pleid å bli syk før jul.. Da jeg var liten sa mamma at jeg “gledet meg for mye” haha,
og nå tenker jeg som så at nå som alt ikke går i høygir som det pleier,
å jeg faktisk kan slappe av så tar immunforvsaret mitt også litt ferie lol. Meget logisk, we know.
Men fra spøk til alvor tror jeg faktisk det har noe å si at jeg faktisk slapper så godt av.
Stresset fra hverdagen er liksom ikke der på samme måten, og det tror jeg absolutt kroppen reagerer på.
At den reagerer med å bli syk er jo sykt dårlig gjort haha, men vi får håpe det kommer seg fort!

I morgen, på lille julaften skal vi feire sammen med pappa og familien, og på selve julaften er vi med mamma i år.
Vi har alltid pleid å gjøre det på denne måten, og jeg synes det er super kosli å få “to julefeiringer”.
I dag er det bare avslapning som gjelder, for i morgen vil jeg gjerne føle meg i form nok til å fikse og pynte meg!

Hva pleier du å gjøre på lille julaften?

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg