HJEM TIL JUL

Der var juleferien i gang! Jeg har hatt noen herlige dager hjemme på østlandet med både julebord med danseklubben, med jentene mine, og julelunsj med jobben min. Jeg føler meg så heldig som har så mange fantastiske arenaer med så mange fantastisk flotte mennesker. Det har vært noen litt tøffe uker i det siste, så det å avslutte disse travle tider med folk jeg er glad i, har gitt meg skikkelig julero. Under ser dere et bilde fra middag med mine gode venninner, Sunniva, Abigail, Tiril, og Malin. De ble jeg kjent med på vidergående, og jeg er sååå glad for at vi fortsatt har så tett kontakt, til tross for at vi er spredt både landet og verden rundt.

Denne middagen, samt julelunsjen med jobben var definitivt to høydepunkt i desember. På julelunsjen med jobben spiste vi deilig mat, avslørte “hemmelig nissevenn” og fikk diverse overraskelser. Jeg digger å ha “hemmelig nissevenn”, og jeg fikk æren av å være rektors hemmelige nissevenn, men kanskje det morsomste var at han også var min! Det er jo bare helt tilfeldig hvem man trekker, så det var morsomt.

Jeg føler meg så heldig, som får jobbe et sted der det er et så godt arbeidsmiljø. Der man blir kjent med mennesker man virkelig blir glade i. Om noen fra min kjære arbeidsplass leser – dere er fantastiske!!! Jeg har jobbet mange steder, og aldri har jeg trivdes så godt som der jeg jobber nå!

 

Jeg gleder meg til å starte igjen til våren med sånne kollegaer, men først skal det bli deilig med en liten ferie. Jeg er nå hjemme i min kjære hjemby, Haugesund. Jeg har allerede hatt en herlig dag her der jeg har truffet en herlig venninne, Hedda, møtt litt familie, og nå skal jeg i bursdagsfest til min forrige dansepartner, Haakon! Det blir super hyggelig, og så skal jeg bare skifte å dra avgårde.

Hvor feirer du jul i år?

xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg