HEMMELIGHETEN RØPES ENDELIG!

Reklame | Hynt Beauty // Miss.nailed.it

I ganske mange uker har jeg gått og holdt på en hemmelighet! Jeg har hintet litt til dere, og til dere som var med på min første dag på @hverdagschat på snapchat har jeg allerede røpet det. Jeg ville ikke si hva det var før alt det praktiske var i orden, men nå har jeg gleden av å avsløre hemmeligheten – min nye samarbeidspartner – nemlig Hynt Beauty!

Dette er et merke som jeg egentlig helt tilfeldigvis kom over på Instagram, og som jeg fort begynte å følge der. Etter en liten stund fulgte de meg også tilbake, noe jeg synes var super hyggelig! Jeg så fort at deres produkter var cruelty free og økologiske, noe som er svært viktig for meg!! Spesielt dette med at produkter er crualty free kan ofte være avgjørende for om jeg kjøper et produkt overfor et annet.I tillegg så jeg at produkter som deres consealer til og med har vunnet en pris! Jeg ble mildt sagt interessert å å prøve.

Jeg bestemte meg etter en stund for å bare hoppe i det og spørre om jeg kunne få lov å prøve produktene deres. Og etter en liten stund med spenthet fikk jeg svar – et positivt svar! Jeg kom i kontakt med super hyggelige Anne fra Organic Beauty, og vi fikk utvekslet ideer og tanker, og vipps var det i gang!

De siste par ukene har jeg testet prøver av et utvalg av deres produkter der jeg måtte finne en/flere passende farger. Og etter en liten uke med litt testing av det ene og andre hadde jeg funnet mine favoritter, og i går fikk jeg produkter i full størrelse!

Jeg har ikke testet alle produktene enda ettersom jeg planlegget å teste alt det som gjenstår på video, i en slags “first impression”/test video, så det gleder meg jo selvsagt vanvittig til! Hadde aller mest lyst å åpne absolutt alt og teste i vei da jeg fikk pakken i går, men måtte tvinge meg til å la være, sånn at jeg får den første skikkelige opplevelsen av alle produktene sammen med dere!

Over dere litt fra min meget så nøye fremgangsmåte, måtte jo velge meg ut mine aller største favoritter så måtte teste både på ark, med “swatches” samt selvfølgelig i ansiktet!

Hvis du er som meg og knapt kan vente kan du selvsagt sjekke dem ut på Instagram HER !
Dere kan se frem til masse tips, videoer, “how to´s” og mye mer, og jeg håper dere er like gira som meg!

Forresten, i helgen kommer jeg også med et innlegg om mine topp 5 beste neglesett fra 2019! Pluss at jeg deler noen tips fra min utrolig flinke negltekniker. Stay tuned!

Har du hørt om Hynt Beauty før?

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg