HELT PÅ TOPP

Denne vakre, solfylte dagen startet rundt klokken 08:45, hvor jeg gjorde meg klar for å dra inn til Oslo med ei venninne fra Haugesund, Hedda. Hun foreslo å dra på kunstutstilling tidligere i uken, og jeg var ikke vondt å be! Vi tok turen opp, opp og litt opp til, til vi var på t-banens endestasjon, helt på toppen av Oslo, bare sjekk den utsikten!

Der er det en flott kunst utstilling “Roseslottet”, med mange flotte malerier og installasjoner. Kunstutstillingen tar utgangspunktet i 2.verdenskrig, så det er masse historie å lære på veien, og ikke minst mye flott å se. Man kan se å lese om alt fra grufulle historier til krigens små lysglimt. Og i dagens vær var det rett og slett bare en flott opplevelse jeg virkelig kan anbefale om man interesserer seg litt for enten historie eller kunst.

Etter turen til Roseslottet med Hedda gikk turen hjem igjen, hvor Sverre og jeg bare pakka sakene og la i vei til badestedet vårt. I denne varmen er det jo både magisk og nødvendig å få kjøle seg ned litt, så vi har uti vannet flere ganger for å kjøle ned kropp og sinn. Vi fikk faktisk til og med gjort litt jobb ved vannkanten, nemlig planlagt uken som kommer nøyere. Vi skal tross alt ha aktivitetscamp, noe vi gleder oss skikkelig til!!

Men før den tid venter en treningshelg i latin! Den starter klokken 11 i morgen, så nå er det bare å få seg en god natts søvn og lade opp. Jeg har på følelsen at det ikke blir en særlig rolig helg, så det gjelder å lade opp, spise og drikke nok! Det gjelder forsåvidt alle andre også i denne varmen. Det er fort gjort å gå litt for lenge uten å drikke/spise, eller bli oppe noen timer for lenge.

Forresten – dag 5 med kun vegetar/vegan/plantebaserte måltider er ferdig, og i dag har vi rett og slett spist opp rester. Vi vil jo ikke ha noe matsvinn! Så her har det blitt spist smoothie bowle, frukt og grønt, og vegetar burgere.

Pass på deg selv og hverandre! Jeg ønsker deg en strååålende helg.

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg