HAR RAMLA INN MED SPØRSMÅL

Reklame | Hynt Beauty

God lørdagskveld! Jeg håper du nyter helgen og koser deg litt ekstra. Dagen i dag har gått med til å snappe for @influenserne, trene latin, lage et par tiktoks og hatt en liten styre/kondisjonsøkt. Elsker å være aktiv på formiddagen, for da er det ekstra herlig å slappe av på kvelden!

Det har ramla inn med spørsmål på snappen i dag, så det blir snart et innlegg med ukens spørsmål snart, men først et lite innlegg om noe jeg også synes er veldig gøy, nemlig sminke! Jeg elsker å leke meg med sminke, men samtidig er det ikke noe jeg vil bruke mye tid på i travle dager. Under ser dere en rosa og fresh look som jeg lekte meg med for noen dager siden! Dette er en type look jeg elsker å lage, men ikke en look jeg lager med mindre jeg har litt ekstra tid.

Produkter brukt: (Produkter fra Hynt beauty sponset)
🌺 @hyntbeautynorge :
*Sun prep *Blush, passion pink *Finishing powder, translucent *Duet perfecting concealer, light *Aria lipstick, Shiraz
🌺@ofracosmeticsnordics @ofracosmetics * Highlighter, pillow talk
🌺@lorealluxe_no @lorealparis *Infaillible 24H matte cover foundation
🌺@nyxcosmeticsnordics*Matte bronzer
🌺@makeupmekka *perfect brow pomade *lash spa mascara
🌺@kvdveganbeauty_norway @kvdveganbeauty *tattoo liner
🌺@jeffreestarcosmetics @jeffreestar *Blood sugar palette *Jawbreaker palette

På grunn av at jeg vanligvis foretrekker en sminke look som går fort og er enkel å lage tenkte jeg å vise dere en super enkel hverdagslook med kun 6 enkle steg! Denne looken blir i samarbeid med Hynt Beauty. Denne looken skal jeg vise dere steg for steg på min Instastory i morgen, så husk å følge meg på Instagram HER for å få det med deg. Den blir også lagret som en highlight, og på toppen av dette skal jeg dele steg for steg bildevis her på bloggen.

Så stikk innom i morgen for å få det med deg! I tillegg lurer jeg på, har du et sminkeprodukt du ikke kan leve uten? Tips meg gjerne om det i kommentarfeltet under!

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
@Influenserne (annenhver uke)

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg