HÅR KATASTROFE, LIPSYNC OG SMINKE

Reklame | Ideal Of Sweden // Hynt Beauty

God onsdagskveld alle sammen! Jeg må si at jeg har hatt en skikkelig fin dag i dag, og følt at jeg har fått gjort så mye. Det er en vanvittig deilig følelse, og langt ifra alltid at det er sånn. Jeg sto opp allerede klokken 8 – og det skal jeg si deg, det skjer ikke akkurat ofte frivillig! Når jeg kan sove lenge er jeg som regel super fornøyd om jeg står opp før 09:30 ettersom jeg har skikkelig sovehjerte. Samtidig hater jeg å “sove bort dagen”, så jeg må liksom opp før 10 i det minste (med mindre det er noe spesielt).

Men i dag kom jeg meg jaggu opp klokka 8, fikk såvidt opp øyelokkene og lå i sofaen i et kvarter, men så var kroppen i gang. Jeg fikk redigert videre på vloggen, skrevet liste for dagen, snappet for hverdagschat og diverse. Apropos hverdagschat, jeg har hatt det små moro på knappen i dag, så det er alt mulig fra hår-katastrofe, lipsync, karaoke, sminke og min forklaring av hvordan der å være blogger er litt som å ha en hund!  Alt er tilgjengelig i 24 timer, så er enda mulighet til å få med deg galskapen.

Apropos sminke, jeg satte meg rett og slett ned å lagde en liten look. Synes det er så gøy, men liker å ha litt tid, slik som i dag. Jeg lekte meg med både kjente kjære og nye produktet, og resultatet ser dere under.

Produkter fra Hynt beauty: Duet concealer, solare bronzer, og sort eyeliner. Du kan sjekke ut hele deres magiske sortiment HER.

Vi var også en tur på et lite senter i nærheten og handla litt, deriblant til 17.mai. Vi har nemlig endelig lagt planer for 17.mai, og jeg gleder meg sånn! Vi får nemlig besøk av noen av mine nærmeste venninner, og hvis været holder skal vi ha en felles frokost/lunsj ute i hagen. Frem til i dag hadde vi egentlig bare planer om å være hjemme alene vi to og lage en mini feiring, men nå som jentene kommer på besøk gjør vi litt mer ut av det. Vi har handla inn bittelitt pynt, og satser som sagt på å dekorere til ute i hagen.

Louvre computer sleeve fra Ideal Of Sweden finner du HER (adlink), den jeg har på bildet koster opprinnelig 899, og nå er den på 70%! Aka 270 kr. Pluss at du kan bruke min kode “ID15-120273” for ytterlige 15% rabatt. Den finnes i både 13″ og 15″, i mange farger. 

Jeg håper at dere også har hatt en fin onsdag, og at uken fortsetter bra! Jeg har en del planer for resten av uken, så håper dere vil henge på. Fortell meg gjerne deres planer for 17.mai i kommentarene under!

Husk å følge meg på:
Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg