HAPPY HALLOWEEN

Altså wow så gøy dette her var! Vi har verdens kuleste nabo, nemlig fotografen bak @perlafotografi på Instagram. Og når hun ber opp til photoshoot må man jo bare si ja! Ellers kan man risikere å gå glipp av noe som dette!

Jeg har aldri vært spesielt glad i Halloween egentlig, men årets couple costume, Halloween trening på LSKdans, og denne photoshooten var SÅ GØY! Beste Halloween-en ever!

Jeg ELSKER disse bildene!!! Og det var dessuten så gøy å sminke både meg og Sverre og tre inn i rollene og ha denne shooten sammen. Beste medmodellen jeg kunne drømt om! Foruten om Halloween trening og denne fotoshooten har dog Halloweekend-en blitt tilbragt i dansestudio, og nå, på selveste halloweenkvelden – hjemme i sofaen – just how I like it!

Jeg vet at mange kan føle på at “alle” drar ut, alle har store halloween fester og alt det der, men vit at sånn er det ikke – det er bare det man ser mest av på sosiale medier! Vi har som sagt chilla inne hver kveld denne helgen etter lange dager med trening, med en serie på skjermen!

Tuuuusen tusen takk til Henriette, aka @perlafotograf for disse bildene!

Feirer du Halloween? Og i så fall, hva var ditt og kostyme og hvilke tradisjoner har du?

-Ronja

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg