#HAIRBYRONJA

I morgen er det Østlandsserie og jeg har vært så heldig å få fikse noen flotte jenter på håret! Alle bildene nedenfor er ritkignok ikke gjort i dag, men alle er gjort den siste perioden.

Jeg synes det er sååå gøy å fikse dansehår, og lærer noe nytt hele tiden. Hun ene jeg fikset i dag har faktisk veldig kort hår! Vi snakker over skuldrene, og såvidt i en hestehale. Og det er jo veldig vanskelig, ettersom man omtrent ikke har noe lengde å jobbe med, men jeg fikk faktisk klart å trylle frem en dott – woho! Gøy med litt ny lærdom!

Nå er jeg på plass i Lier for konkurransen i morgen. Vi skal desverre ikke konkurrere selv, men jeg skal være med min elev Martha som lånepartner, Sverre skal styre musikken og jeg skal også gjøre litt sminke på morgenen! Så nå bør jeg snart komme meg i seng ettersom jeg skal opp rundt klokken 7:30!

God natt!

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg