GOD KVELD FRA GØTEBORG

Reklame | Negler laget av @Miss.nailed.it

Ja nå er det straks duket for leggetid her i Gøteborg! Men tenkte jeg skulle oppdatere dere, mine fine lesere, før jeg tar kvelden. Dagen i dag har vært travel, fin, stressende, morsom og bra! Den starta på jobb, deretter dro jeg hjem for å pakke ferdig, så fiksa jeg håret til dansevenninen min Pola. Deretter fikset jeg mitt eget hår før vi la i vei!

Roadtrip! Sverre var sjåfør, jeg var DJ, Julian var snacks ansvarlig, mens Pola slapp unna et ansvarsområde haha. Det ble mye sang og musikk, og en digg tur ned. Er heldigvis ikke sååååå langt! Det tar jo tid, men med god musikk og godt selskap klarer man seg fint.

(Mine utrolig fine negler er selvsagt klare til konkurranse, og det er selvsagt min fine Ann-Torill og hennes søster som står bak. Aka @Miss.nailed.it på Instagram)

Vi stoppa en tur på Nordby shoppingsenter for å handle noen småting samt spise, og deretter la vi i vei igjen møt Gøteborg!

Da vi endelig kom frem i 10-tiden var det duket for å fikse hår nr 3, til en annen dansevenninne, Mari. Du kan se begge jentene har har fiksa på bildene under:

Så gøy å få fikse dem!! Men nå er det leggetid for store og små. jeg må opp igjen i 07:30 tiden, så det gjelder å få så mye søvn som mulig før den tid.

Håper du har hatt en riktig fin fredag – fortell meg gjerne hva du har gjort!

PS: Det kommer en ny runde med spørsmål fra dere over helgen, så om du har noe du lurer på så sleng igjen en kommentar her, på instagram eller på appen “Tellonym” , der heter jeg “ronjaostensvik”.

God natt dere!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg