GLEDE OG SKUFFELSE SAMME DAG

God lørdagskveld dere!
I dag har vi hatt en dag som har vært både skikkelig fin og skuffende på en og samme gang. Vi har nemlig dansa konkurranse her i Trondheim. Dagen har virkelig vært hovedsaklig kjempefin! Starta med å komme til en fin hall, med masse fine folk i. Blandt annet ei av venninnene mine, Sunniva, som studerer her i Trondheim. Så det at hun tok seg tid til å komme å se på var bare så stas! Hun har aldri sett oss live på konkurranse før, så var gøy å få vise henne.

Først ut var to runder latin. Vi endte faktisk opp med å bli nr 1, med å vinne alle dansene! Så det er vi suuper fornøyd med! Det var dessuten veldig gøy å danse. Det var det også i standard, men der kan man trygt si at dommerne ikke var enige. Vi fikk altså så mange forskjellige plasseringer at det er sjeldent jeg ser maken. Vi fikk faktisk alle mulige. Noen ville ha oss på 1 og 2.plass mens noen ville ha oss på 3, 4, 5 og 6.plass. Så her var det mange forskjellige meninger! Og desverre slo det feil vei for oss i dag, og vi havna på en skuffende 5.plass. Så det var veldig rart å gå fra en så “high” til en så “low” liksom.
Men, sånn er livet! Vi tar med oss en fin danseopplevelse i begge grener, det som gikk bra og det som skal forbedres!

Nå er det bare å se fremover, for neste helg har vi VM på kalenderen!! Vi gleder oss altså så mye, så jeg gleder meg også masse til å trene frem mot det. Vi reiser allerede torsdag, så er ikke lenge igjen!

Nå chiller vi begge i senga på hotellet å ser på TV, og gleder oss til i morgen. Da skal vi nemlig utforske Trondheim sammen med Sunniva før vi reiser hjem. Jeg har som sagt aldri vært her før så jeg gleder meg max til å utforske byen!

Har du vært i Trondheim før? Noen tips til oss?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg