GIVEAWAY // FITLIVING

Reklame | Fitliving.no

Ooooohhh som jeg har gleda meg til å dele dette! Har nemlig fått gleden av å få dele ut en tights fra Fitliving (annonselenke) til en heldig vinner som deltar på min instagram profil @ronjaostensvik. Har fått testa denne tightsen noen ganger nå, så synes det var på tide å gi dere en sjanse til å prøve den også. Så om du liker tightsen på bildet over må du stikke innom min insta med det samme!

 

Hvis du tenker at den tightsen er skikkelig fin, men ikke helt din stil, eller om du ikke klarer å vente: FORTVIL IKKE, Fitliving har nemlig minst 40 % på alt fra vibrant athletic nå, OG ved å gå gjennom min link HER (annoneslenke) å bruke koden “RonjaØ20” får du 20 prosent EKSTRA. Altså også på allerede nedsatte varer.

 

Jeg håper DU vil være med på min giveaway, det synes jeg er veldig stas!

Nå tar jeg kvelden etter en lang dag med jobb og dans,

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg