GIRLS NIGHT

God kveld alle sammen! Jeg befinner meg for øyeblikket i Sverige med null WiFi, og lite dekning haha. Så derav litt vanskeligheter med å blogge… Men her er vi, woho!

Men før jeg blogger om hva vi har gjort her tenkte jeg å blogge litt om gårsdagen! Jeg hadde nemlig en suuuper hyggelig kveld med jentene mine. Som dere ser på bildene over hadde vi deeeeilig mat og drikke!!

Vi starta vel i 19/20 tiden og holdt på til et stykke ut på natta. Etterhvert joina også et par av gutta våre. Snakker om god stemning!! Sommerenferien nærmer seg tross alt slutten, så da blir gjengen spredt igjen… Derfor er alle stunder vi klarer å møtes satt veldig pris på!! Er så glad for at jeg har en så fantastisk gjeng, lykke!! Satser på å få enda noen stunder med dem før ferien er helt over.

 

Nå skal jeg nyte resten av sommerkvelder her i Sverige med Sverre og hans familie! Ønsker dere alle en riktig god kveld videre ❤️

 

Xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg