GIRLS´ NIGHT OUT

For en faktastisk kveld! Alle jentene samlet, deilig mat og gode samtaler. Det er relativt sjeldent at alle er hjemme og ledige samtidig, så jeg setter så vanvittig pris på når vi får ha stunder som dette!  Vi hadde det så koselig at de tre timene vi hadde reservert bordet bare løp avgårde.


 


 


   

Jeg spiste en deilig spicy pizza og er digg sjokoladefondant, og alt det gode de andre spiste kan dere se på bildene over.
Disse jentene ble jeg kjent med på vidergående, og siden det har vi fem vært en liten gjeng.
De er noen av de fineste jentene jeg vet om, og det er så sykt at vi fortsatt er så gode venner selv om vi ikke
ser hverandre så ofte som før. Jeg synes vi er flinke til å henge sammen vi som er hjemme / samme sted,
så nå som alle er hjemme samtidig prøver vi å får til så mye som mulig sammen. Nå nettopp feiret jo 4 av oss
nyttår sammen, i dag spiste vi middag, og vi har nye planer på søndag en del av oss – gleder meg allerede!

Jeg har vært så heldig å funnet virkelig fantastiske venner og jeg er så takknemlig for å gå inn i nok
et år med dem som min gjeng!

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg