FRIDAY // FRIYAY

Endelig fredag! Denne uken har riktignok alle dagene vært som en fredag ettersom det har vært ferie, elsk! Jeg digger ferier, det gir så mye tid til å trene! I dag har riktignok Sverre jobbet, men vi har likevel fått undervist to timer, trent styrke i rundt en time og tøyet ut.


En annen kul ting som skjedde i dag var at jeg plutselig fikk en pakke i posten som jeg ikke hadde bestilt – nemlig denne pakken fra Pepsi Max:


Dette er altså en liten gave fra Pepsi Max, og dette er frivillig reklame! Jeg digger pepsi max, og det var kult å få prøve den nye med lime, dessuten fikk jeg et kult glass med – små gleder i hverdagen! Så tusen takk til Pepsi Max Norge!

Og ettersom det tross alt er fredag fant vi ut at vi også skulle teste ut den nye sjokoladen med Sørlandschips:


Vi fallt begge på terningkast 4. Den var ganske god, men jeg føler at man ikke klarer å smake både sjokoladen og chipsen samtidig, man smaker liksom en ting av gangen litt sånn om hverandre og smakene smelter liksom ikke helt sammen – synes jeg!

 

Uansett, denne fredagen har vært veldig fin, og nå koser vi oss med Netflix, Pepsi max og sjokolade – digg!

Hva gjør du i kveld?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg