FØRSTE GANG SIDEN JEG KLIPPET MEG

Da har vi ankommet Stavanger! Vi ankom ganske tidlig i dag, så vi har hatt litt tid til å gjøre litt diverse forbredelser til morgendagen! Vi har blandt annet hengt opp kjoler, lagt klar sminken på badet og rett og slett flytta godt inn på hotellet.

Vi har også vært en tur på senteret i nærheten. Det er ikke akuratt veldig fint ute-vær her, så det blir definitivt en inne dag. På senteret fikk vi gjort noen ærend, spist litt, og ikke minst handla inn mat til konkurransen i morgen. Vi prøver å få i oss masse bra mat i dag sånn at vi forhåpentligvis har masse å gå på i morgen. Frokosten tok vi med hjemmefra, en stor matboks med diverse grønnsaker, slik at vi slapp å kjøpe noe på flyplassen. Da vi kom på senteret ble den et liten treat, sushi, og i kveld blir det et proteinrikt måltid på menyen! I tillegg har vi handla inn diverse furkt og grønt.

Nå er vi tilbake på hotellet og slapper av litt før jeg går videre med forbredelsene. Jeg skal fikse håret mitt mer eller mindre ferdig i kveld, samt fikse ei til på håret, deretter blir det middag med Jørgen & Anastasia.

Dette er første gang jeg kan huske at en Norgesserie blir avholdt på en søndag, og det blir dessuten første gang jeg fikser håret mitt etter at jeg klipte meg, så det blir spennende! Har aldri fikset så kort hår før, men jeg gleder meg til å teste det ut. Krysser fingre og tær for at jeg får det til slik jeg tenker.

Hva gjør dere denne helgen?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg