FOREVIGET I SORT HVITT

For en liten tid tilbake la jeg ut en insta story der jeg spurte om det var noen fotografer i Haugesund området som kunne tenke seg å ta noen bilder av oss, og som med alt annet så leverer innbyggerne i Haugesund! Vi ble tipset om å kontakte Hanne Fagerland og sendte henne en melding på instagram, og vipps hadde vi en avtale!

Alle bildene i innlegget er tatt av Hanne Fagerland.


Hanne møtte oss i menighetshuset der vi er så heldige å få trene nå i sommerferien, og var med oss på en hel latintrening. Vi danset mer eller mindre som vi gjør på en vanlig trening. Vi danset gjennom alle dansene, og det ble en fin gjennomgang av alle dansene. Det var en trening der vi ikke hadde fokus på små detaljer, men heller å få danset gjennom alle dansene, og ha fokus på en arbeidsoppgave.


Vi har jo så og si ingen bilder, i alle fall ingen proffe, av oss fra trening, til tross for at vi er i studio stort sett hver eneste dag. Så det å faktisk få noen bilder fra trening var så kult!

Vi har også hatt noen utendørs photoshoots, så jeg gleder meg masse til å dele flere bilder med dere etterhvert! Men først er par til fra denne treningsøkta!


Alle bildene er tatt av flinke Hanne Fagerland som dere finner HER!

Det å ha en fotograf i studio sammen med oss var en ny, men utrolig morsom opplevelse. På en side merket vi ikke så mye til henne, men samtidig har man det jo litt i bakhodet. Det gjør at man må tenkte litt mer på presentasjonen av dansen, spesielt i form av ansiktsutrykk. Det er en veldig fin øvelse og opplevelse nå som det ikke har vært eller er noen konkurranser i nær fremtid.

Som sagt kommer det flere bilder senere, og jeg sier bare en ting – gled dere! Jeg har sååå mange finer bilder på macen min nå, så nå kommer jobben i å sortere ut mine absolutte favoritter å vise dere.

Følg meg på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg