FORBEREDELSER TIL EM

God lørdag! Her brukes lørdagen til én ting, nemlig forberedelser til EM om 2 uker! Herlighet, er alltid så mye å gjøre. I dag er det kjoler som har stått på agendaen, og da er det både symaskiner, frynser, stener, glitter og stas. Det er innmari mye jobb, mye mer enn man kanskje skulle tro. Hver eneste søm skal sys, og hver en stein skal limes på!

I tillegg til det skal det organiseres ganske mye før vi reiser, både alt vi skal ha med oss, alt som må fikses på forhånd, trening, planer, generalprøver osv. Alt må være på stell før reisen, og ikke minst v il vi ha minst mulig stress før den tid, så det gjelder å holde tungen rett i munnen frem mot EM. Og som med alt annet jeg gjør blir det nok en del lister fremover ja! Huskelister, to-do lister osv, ellers har jeg ikke nubbsjans til å huske eller klare alt.

Foto: Hanne Fargerland

Jeg elsker mesterskap, og gleder meg så vanvittig til å danse EM, men selvfølgelig er man alltid litt spent og nervøs. Jeg føler meg liksom aldri helt klar, samtidig som jeg føler meg så klar jeg kan bli. Dette EM-et blir jo også ganske annerledes pga et visst virus som herjer. Så det blir en veldig rar og uvant konkurranse, men jeg tror helt ærlig at det blir skikkelig bra uansett!

Nå gjelder det å få ferdig kjoler, pakkeliste og to do liste, sånn at de bare er å følge! Det vi vil ha mest fokus på er jo treningen, men et EM, og konkurranser generelt, er faktisk mye mer enn bare dansingen – både litt sånn dessverre og heldigvis. På en måte skulle jeg ønske vi bare kunne møte opp i noen pene treningsklær, kjøre på, og la dansingen snakke for seg selv. Men samtidig er all denne glitter og stasen en del av det som gjør idretten så spesiell.

Og…siden det er lørdag har vi selvsagt også fått med oss premieren på Skal Vi Danse! Veldig gøy ettersom sååå mange av våre venner er med i år. Noen har vi jo konkurrert med/mot så nettopp som i vinter eller i fjor høst.
Har du noen favoritter så langt?

Følg meg gjerne på:
Instagram her
Facebook her
Tiktok: @ronjaostensvik
Snapchat:
@hverdagschat (onsdager)
xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg